IKATAN CHENTA DI JIWA

Daisypath Anniversary tickers

Menunju Chenta Hati 121209

Daisypath Wedding tickers

Wednesday 14 October 2009

80% almost done!

Alhamdullilah segala urusan dah selesai & kini boleh berasa berlapang dada sikit.. (sikit je tak leh lebih2 lagi) . Rasa happy terutamanya urusan di Pejabat Agama Muar telah settled. Interview pun dah lepas...Aku punya lah nebes sampai sibuk revise syllabus feqah, tauhid, ibadat dgn my sis & my cousin umo 13thn tu.. yelah, aku tak membesar & bersekolah di Johor dan aku tak bersekolah agama seperti kanak-kanak di Johor yang rata-ratanya berjaya menjejakkan kaki ke darjah khas tu.. Aku di Melaka dulu , sekolah pagi darjah 4 ( sekolah agama darjah 1) & sekolah pagi darjah 5, (sekolah agama darjah 2). Bila berpindah ke Semenyih waktu darjah 6, sekolah pagi aku melompat terus darjah 6 juga.. Nasib baik aku kanak- kanak berotak ekspres, so aku dpt gak catch up even result aku tak lah top ten exam SPRA ;)

Cuti selama 3.5 hari aku manfaatkan untuk melaksanakan kerja2 / tugasan & memastikan sebahagian misi & check list Kenangan Terindah 121209 aku terlaksana. So aku boleh lah concentrate buat benda lain pulak. Penat memang penat..non stop aku selama 3 hari. Maka Mr R telah ku bawa bersama pulang ke kampung. Nasib baik dpt cuti. Maka kami sgt happy!

0 comments: