IKATAN CHENTA DI JIWA

Daisypath Anniversary tickers

Menunju Chenta Hati 121209

Daisypath Wedding tickers

Thursday 21 May 2009

EXAM ..lagi?

Jgn tak percaya aku akan menghadapi exam a.k.a peperiksaan sekejap lagi .. dlm pukul 7 -8 mlm pewhhh..ingatkan dah kerja tak de lagi nak duk menghadap exam. Dah lah kene stayback kat office padahal aku habis keje 5.30pm hari ni..pPastu bajet Tak payah nak buat ulang kaji & menggelabah nak score high marks macam zaman kat U dulu..
Huhu.. tapi exam kali adalah kali ke2 buat aku.. opps.. opps.. ni bkn repeat paper spt ya anda bayangkan..
Ni company exam & kalau aku lulus pastinya ada habuan menanti hehehe... (sambil imagine mengipas2 menggunakan duit huhu...) 1st exam dulu Bronze level aku dapt Euro 50 dan kali ni? hahhahaha.. tunggu aje result aku nanti utk tahu aku layak tak dapat habuan itu nanti..pastiya lebih dari bronze level sbb aku skg silver level.. but for sure habuan dlm RM.. RM..jer....peh...but anyway dpt gak kan..at least..
so wish me luck ya! chaiyok2x!!

It's better for me to stop first..Buat keje dgn ceria & curik2 study...(study2x! tak lah melalak nanti huhu...)

Adiossssssssssssssssssssssssssssss!

0 comments: