IKATAN CHENTA DI JIWA

Daisypath Anniversary tickers

Menunju Chenta Hati 121209

Daisypath Wedding tickers

Monday 25 May 2009

Tentang BLOG

Aku dah lama jadi pembaca setia blog org. Tkg2 info, xtvt etc.. lah.tapi kali ni barulah aku nak bergiat aktif ceh..ceh..ceh..yela kengkadang kat opis ni letih, menyampah, boring,^*@#(#??? , rasa nak mencarut *********** je... Tapi aku tau cari rezeki halal ni mencabar & mesti byk bersabar.. So bila sempat aku updatelah blog yg baru nak bertatih nih. Mengisi keboringan atau melepas geram (tapi bkn melambangkan aku pekerja yg mencurik tulang tak kira tulang aku or tulang sesape kat opis nih).

So aku bangga menjadi one of the blogger (hehe..) walaupun di kalangan yang terlambat tapi aku lah pembaca setia bloggers lain. saja tgk2 cara penulisan, info, tips & hal2 mengarut yg best & kadang memuakkan tapi boleh menjadi panduan hidup (ahaks.. panduan lah sgt!! )

Kini bermulalah hidup menjadi menjadi seorang blogger yang setia.

notakaki: Teringat dulu2 sebuah pantun glamer;

"Buah cempedak di luar pagar
Ambil galak tolong jolokkan
Saya budak baru belajar
Kalau salah tolong tunjukkan"

0 comments: